اخذ ویزای دبی 1402

اطلاعات تور
🔵 مدارک مورد نیاز:
🔵 خدمات آژانس:
🔵 توضیحاتی درمورد تور:
هتل ها

اخذ ویزای دبی ۱۴۰۲ : در این مقاله  میخواهم مختصری از شهر دبی را برایتان معرفی کنم دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی است.

در سال ۱۷۹۹ نشانه های شهرسازی در آن دیده شده و شروع به شکل گرفته است و درسال ۱۸۳۳ توسط شیخ مکتوم به عنوان یک شهر بنیانگذاری شد.

بخاطر موقعیت جغرافیایی خیلی خوبی که دارد و بخاطر قرار گرفتن در جوار خلیج فارس به عنوان یک بندر بسیار مهم قلم دادشده است درسال ۱۹۶۶ بخاطر کشف نفت به یکی از بزرگترین و معروفترین بندرها تلقی شده است و رونق اقتصادی در این شهر بسیار گسترده شد و ورود کارگران خارجی دراین شهر رواج یافت.

به دنبال کارگران سرمایه گذاران و ثرتمندان وارد این شهر شدند و دبی به عنوان شهر بازرگانی وتجاری مورد توجه قرار گرفت که دارای برجهای فراوان تفریحی و گردشی و خرید است ،حالا همه دوست دارند که به این شهر پر زرق و برق بروند و بدنبال گرفتن ویزای دبی هستن ، میدانیم که برای رفتن به شهر دبی حتما باید ویزای کشور امارات را داشته باشیم ما در این مطلب دوست داریم به شما کمک کنیم که چگونه ویزای دبی را گرفته و چگونه سفر خود را آسان تر به سرانجام برسانید،بنابراین توضیحاتی ارائه خواهیم داد .

مطمئنا نیازاست که مدارکی را آماده کنید و مدلهای مختلف ویزای دبی را بشناسید تا هم خودتان و هم همسفران خود اطلاعات کافی را داشته باشید.

تور ترکیه

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید


تور ترکیه

انواع ویزای دبی و اخذ ویزای دبی 14022

انواع ویزای دبی

برای سفر به شهر دبی و اخذ ویزای دبی 1402 لازم است که از انواع ویزای دبی مطلع باشید.به راستی که سفر به این شهر زیبا که لقب عروس خلیج فارس را گرفته کمی دشوار است اما مطمئنا لذت بخش و پرهیجان خواهد بود.

قبل از سفر به این شهر شما باید هدف خود را مشخص کنید که به چه قصد و منظوری قصد سفر دارید،تا بتوانید ویزای درست با مدت زمان درست تر انتخاب کنید. این ویزاها میتوانند به منظور توریستی ، بلند مدت ، مولتی یا چند بار ورود ، تحصیلی ، عبور و مرور کردن یا اصطلاحا ترانزیت و همچنین به منظور کار کردن باشد. ویزای فوری یا بسیار فوری که برای شرایط خاص و افراد خاصی صادر می گردد.

ویزای ترانزیتی : دراین ویزا کسانی که کمترین زمانی که در فرودگاههای دبی هستن ۸ساعت بوده شامل دریافت این ویزا هستند و این ویزای ترانزیت به صورت ۴۸ ساعته و ۹۶ ساعت می باشد و شما میتوانید ۹۶ساعت به کارو بار و ترانزیت خود رسیدگی کنید و دیگر قابل تمدید نمی باشد شما باید برای گرفتن این ویزا پاسپورتتان سه ماه اعتبار داشته باشد و بلیط معتبر و داشتن مقصدی سوم که بغیر از دبی داشته باشید تا بتواند چنین ویزایی برایتان صادرشود.

ویزای طلایی دبی : دراین ویزا شما میتوانید ۵تا ۱۰ سال در دبی اقامت داشته باشید و امکان تمدید کردن آن نیز فراهم است در این ویزا شما باید جزو سرمایگذاران دبی محسوب شوید به این صورت که باید حداقل سرمایه شما ۱۰میلیون درهم امارات باشد.

ویزای تحصیلی امارت :این نوع ویزا نیازمند مدارج علمی در مقاطع خاص است که باید شرایط ان بررسی شود.به این صورت که شرایط دانش آموزان با شرایط دانشجوها متفاوت می باشد.

مهاجرت

جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان این لینک را دنبال نمایید


اخذ ویزای توریستی انگلستان

شرایط اصلی اخذ ویزا دبی 1402

شرایط اصلی برای اخذ ویزای دبی

شرایط اصلی برای اخذ ویزای دبی 1402  از جمله نکات سفر می باشد ،در دنیا شهرهایی وجود دارند نظیر شهر دبی که برای درخواست ویزای آن بایدبه صورت انلاین اقدام نموده و نیاز نیست به طوری حظوری به سفارت مراجعه نمایید.

فرد متقاضی لازم است مدارک مورد نظر را که در ادامه شرح خواهیم داد به طور کامل آماده کرده و به سایت سفارت ارسال نماید و امارات با بررسی های لازم پس گذشت مدت زمان جواب فرد متقاضی را اعلام خواهد کرد به این صورت که اگر قابل پذیرفته شدن بود می پذیرند اما ممکن است گاهی دلایلی را برای نپذیرفتن شخص مورد نظر ارائه دهند دراین صورت شما حتی پس از رفع موانع هم نمیتوانید دوباره اقدام به گرفتن ویزا نمایید‌.

لازم است بدانید که برای سفر به کشور امارات و شهر دبی باید ویزا دریافت کرد اما مسافران برخی از کشورهای دنیا نظیر آمریکا وکره و دیگر کشورهایی که در این قرار داد قرار دارند نیاز به داشتن ویزا این کشور نیست و مسافران میتوانند فقط با پاسپورت خود که سه ماه اعتبار دارد وارد این کشور شوند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کشور امارات موارد زیر می باشد که در تهیه این مدارک باید نهایت دقت را انجام دهید.

اسکن مدارک اصلی هرشخص نظیر اسکن پاسپورت که حداقل باید ۶ماه اعتبار لازم را داشته باشد اسکن عکس با قطع ۳در ۴ و ۶در۱۲ با زمینه سفید اسکن پشت و رو کارت ملی و اسکن صفحه اول و صفحه دوم شناسنامه.

انواع ویزای دبی و اخذ ویزای دبی 14022

قصد سفر به دبی دارید حتما لینک تور دبی را دنبال نمایید


تور دبی

شرایط اخذ ویزای دبی 1402

شرایط ویزای توریستی دبی

شرایط اخذ ویزای دبی 1402 و ویزای توریستی دبی به دلیل سفرهای تفریحی زیادی که به این شهر انجام می پذیرد متنوع است و حتما شما باید همه آنها را بررسی کرده و سپس ویزای خود را دریافت کنید.

ویزای توریستی که عادی می باشد: در واقع اگر بخواهید که با تور به این شهر سفر کنید،باید این نوع ویزا را درخواست بدهید این ویزا ۱۵ روزه می باشد و برای اقامتهایی که کمتر از ۱۵ روزه هست درنظر گرفته می شود  و دارای اعتبار ۵۸ روزه می باشد به این صورت که شما تا ۵۸ روز بعد از اخذ ویزا فرصت استفاده از آن را دارید.

ویزای توریستی ۳۰ روزه: به این صورت که شما میتوانید ۳۰ روز کامل دراین شهر اقامت داشته باشید هرچندکه کمتر از ۳۰ روز هم مقدور بوده .

ویزای توریستی دبی یک ماهه که به صورت چندبار ورود می باشد : به این صورت که شما میتوانید در مدت ۳۰ روز چندبار از دبی خارج شده و مجدد وارد این شهر شوید برای دوره های آموزشی میتواند مفیدباشد.

دراین ویزا شما بازهم ۵۸ روز فرصت دارید تا از این ویزا استفاده کنید.

ویزای توریستی به مدت زمان سه ماه : دراین نوع ویزا شما میتوانید سه ماه کامل در دبی باشید ویزای توریستی با مدت زمان ۳ماهه اما با چندبار ورود و خروج : در این ویزا که کاملا واضح است شما میتوانید سه ماه کامل در دبی باشید و چندیدن بار هم از دبی خارج شوید و مجددا بازگردید در برخی از این ویزاها امکان تمدید توسط دفاتر مهاجرتی مقدور بوده و شما میتوانید مجدد درصورت دلخواه آن را تمدید کنید.

شرایط ریجکتی ویزای دبی

برای بررسی شرایط ریجکتی  اخذ ویزای دبی ۱۴۰۲ بایددلایل و موارد لازم برای رد کردن ویزای دبی را بدانیم : ۱. ارتکاب جرم و انجام کارهایی خلاف قوانین این کشور،کشورامارات از جمله کشورهایی است که بسیار قانون مداربوده و رعایت قانون دراین کشور بسیار ملاک بوده بنابراین اگرمرتکب خطا و جرم شوید امکان گرفتن ویزای امارات را برای همیشه از دست میدهید.

۲.اگر شما قبلا هرکدام از ویزای امارات را گرفته باشید اما به هر دلیلی به این کشور سفر نکرده باشید شما دیگر نمیتوانید به این کشور سفر کنید.

۳.در مدارک فرد درخواست دهنده مشکلاتی وجود داشته باشدو کامل نباشدو یا عکس آن واضح نباشد.

۴. شباهت نام شخص در خواست دهنده با فردی که قبلا مرتکب جرم شده ویا نتوانسته ویزای امارات را دریافت کند . همچنین دلایل متفاوتی میتواندوجود داشته باشد که شما نتوانید ویزای دبی را دریافت کنید از حمل قرص های که به نظرتان مجاز بوده گرفته تا سن فرد و یا حتی وضعیت تاهل شخص موردنظر بهتر است برای سفر کردن به کشور دبی تمام اطلاعات لازم را کسب کنید تا هیچ وقت دچار مشکل نشوید.

امتیاز دهید