[vc_row][vc_column][vc_column_text][map center=”48.85661, 2.35222″ markers=”48.85661, 2.35222″ height=”255px” /]
[box]

n_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][tours][/vc_column][/vc_row]

8 نکته مهم باید برای خرید تور رم در نظر داشته باشید

1. شرایط ویزای ایتالیا

شرایط گرفتن ویزای ایتالیا مانند ویزای تمام کشورهای حوزه شنگن می‌باشد. شما باید اول اقدام به گرفتن وقت سفارت ایتالیا کنید. در مرحله بعد تمامی مدارک شغلی، مالی و مدارک سفر مانند بلیط، هتل و بیمه مسافرتی و دعوت نامه (در صورت وجود) و غیره را باید به صورت کاغذی و ترجمه شده و در هنگام مراجعه به دفتر کارگزاری سفارت ایتالیا تحویل دهید. برای گرفتن ویزای ایتالیا نیاز به مصاحبه ندارید و فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید به سفارت مراجعه کنید. 21 روز کاری پس از مراجعه، جواب ویزا برای شما صادر می‌شود که باید به صورت حضوری برای دریافت جواب مراجعه کنید. شرط مهم اخذ ویزای ایتالیا، گردش حساب بالا و تمکن مالی بالای 100 میلیون رای هر نفر است. این ایده آل‌ترین شرایط است و ممکن است با تمکن مالی کمتر، موفق به اخذ ویزای ایتالیا شوید.

2. بهترین زمان سفر به رم

بهترین فصل برای سفر به رم از نظر قیمت، در فصل زمستان (از ماه دسامبر تا اواخر فوریه) است. در واقع در این فصل شهر خلوت بوده و تقریبا خالی از گردشگر است و قیمت هتل‌ها و بلیط بسیار پایین است. بهترین فصل برای تور رم از نظر آب و هوا در فصل بهار (از ماه آپریل تا اواخر می) است که در این ماه‌ها رم بهترین آب و هوا را برای پیاده روی و گشت و گذار تاریخی دارد. از آنجائیکه تورهای نوروزی اروپا برای ایرانی‌ها در این فصل‌هاست برای خرید تور رم با قیمت مناسب، حتما از چند ماه قبل اقدام کنید. فصل تابستان به خاطر تعطیلی بهترین فصل گردشگری است. با این حال که تابستان در رم هوا بسیار گرم و مرطوب است اما شما این شهر را پر از گردشگر می‌بینید. البته این فصل گرانترین قیمت تورها را دارد و اگر می‌خواهید بلیط و هتل‌تان را با بودجه کمتر رزرو کنید حتما 3 الی 4 ماه برای خرید اقدام کنید.

3. اطلاعات ضمانت نامه برای تور رم

ضمانت‌نامه برگشت از ایتالیا، اساسا از طرف آژانس‌های هواپیمایی از مسافر گرفته می‌شود و نه سفارت! دلیلش هم این است که در صورتی که مسافر از ایتالیا برنگردد، اعتبار آژانس مسافرتی در نزد سفارت از بین می‌رود. شما برای تور رم باید مبلغی را به عنوان ضمانت بازگشت نزد آژانس مسافرتی برای سفر به این شهر بگذارید که مبلغ آن معمولا از 50 میلیون تومان تا حدود 100 میلیون تومان متغییر است. ضمانت بازگشت از سفر به صورت ضمانت نامه بانکی در وجه آژانس بلوکه شده و تاریخ آن باید برای  2 روز پس از تاریخ برگشت از سفر باشد.

4. خدمات تور رم

  • ویزا ایتالیا
  • رزرو هتل
  • بلیط رفت و برگشت
  • گشت شهری
  • تور لیدر فارسی زبان