بهترین شهر گردشگری در تور ترکیه

تور ترکیه ارزان : به جرات می‌توان گفت  شهرهای ترکیه را از یکدیگر نمی شود تمایز داد. به طور مثال نمی‌توانیم بگوییم استانبول از آنتالیا بهتر است. اما هر فرد می‌تواند بر اساس علایق و شخصیت خود شهرها را برای سفارش برای ترکیه انتخاب کند.

اگر در عین مشاهده آثار فرهنگی و تاریخی، به دنبال رستوران و شکم گردی در بین انواع طعم‌ها و سبک‌های متفاوت و خوشمزه غذایی هستید، به استانبول سفر کنید. ترکیه از نظر سواحل زیبا بسیار غنی است. شهرهای ساحلی زیبا مانند آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس، آلانیا، بدروم و غیره.

قصد سفر دارید؟ حتما تور ترکیه 1402 را دنبال نمایید

بهترین شهر ساحلی در تور ترکیه کدام است؟

آنتالیا شهری ساحلی در ترکیه

پر طرفدارترین مقصد برای آرامش و استراحت درتور ترکیه ارزان و مناسب شهر زیبای آنتالیا است که بیش از 80% رضایت مسافران را به همراه داشته است. کوش آداسی شهری ساحلی نسبتا ارزان برای ایرانی‌هاست. که البته تنها رضایت حدود 50 درصدی مسافرانش را داشته است.

مارماریس شهر ساحلی سرسبز، بکر و متفاوت برای تفریح و گردشگری است. دسترسی به شهر مارماریس به نسبت آنتالیا یا کوش آداسی سخت‌تر و به نسبت گران‌تر است اما در بین شهرهای توریستی و تفریحات آبی آن بالاترین درصد رضایت را از مسافرانش داشته است.

تفریحات شبانه در کنار تفریحات ساحلی و آرامش و استراحت بهترین دلیل انتخاب تور بدروم برای ترکیه است.

قونیه نیز با برگزاری مراسم بزرگداشت مولانا هر ساله بسیاری از علاقه مندان را از اقصی نقاط دنیا از جمله ایران، به این مراسم می‌کشاند. به همین منظور در ایام خاصی از سال (اواخر آذر) طی چندین شب مراسم با شکوه و خاصی برگزار می‌شود که اگر علاقه‌مند هستید در عین دیدن زیبایی‌های قونیه در این مراسم می‌توانید شرکت کنید.

تور ترکیه شامل شهرهای مختلفی است که به برخی از شهرهای توریستی آن اشاره کردیم اما برای گشت و گذار و تفریح در ترکیه می توان به شهرهای زیبایی مثل کاپادوکیا (بالن سواری)، فتحیه، ترابزون، آنکارا (پایتخت مدرن) سفر کرد.

قصد سفر به ترکیه را دارید؟ حتما یری به تور ترکیه زده و با تخفیفات شگفت انگیز آن آشنا شوید

در مورد تورهای ترکیبی ترکیه

شهرهای زیبای ترکیه

خوشبختانه این امکان وجود دارد که مثل خیلی از کشورهای اروپایی و آسیایی دیگر در یک سفر دو یا سه شهر ترکیه یا همزمان ببینید. در بعضی از ایام سال و تعطیلات نوروز چارتر کننده‌ها تورهای ترکیبی را اجرا می‌کنند. به طور مثال معمولا در این ایام تورهای ترکیبی استانبول – آنتالیا، آنتالیا – کوش آداسی، ازمیر – آنتالیا و ازمیر – کوش آداسی اجرا می‌شوند.

معمولا تورهای گروهی به صورت یک هفته‌ای برگزار می‌شوند. زمانی که شما محدودیت زمانی و مالی داشته باشید استفاده از تور ترکیبی ترکیه این امکان را به شما می‌دهد که در مدت زمان یک هفته تجربه دیدن چند شهر توریستی و تفریحی را بدست آورید

خدمات تور ترکیه

خدمات تور ترکیه ارزان

✅ رزرو هتل

✅ ترانسفر فرودگاهی

✅ ترانسفر بین شهری

✅ تور لیدر فارسی زبان

✅ بیمه مسافرتی

بلیط رفت و برگشت

در مورد تور های زمینی ترکیه

ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران این امکان را دارد که یک تور ترکیه ارزان را به صورت زمینی انجام دهید. تورهای زمینی ترکیه با اتوبوس‌های توریستی اجرا می‌شوند و تورهای زمینی آنتالیا یا استانبول معمولا در ایام نوروز یا تابستان هستند و حدودا 30 ساعت در راه هستید. تورهای زمینی وان هم تقریبا در تمام ایام سال از ایران برگزار می‌شود و هزینه بسیار مناسب حدودا 1 میلیون تومانی دارند. معمولا تورهای وان از سه مرز بازرگان، رازی و سرو امکان پذیر است. از تهران حدود 10 ساعت تا وان در مسیر هستید.

 

ترکیه و محبوبیت آن نزد ایرانیان

چرا ایرانی‌ها تور ترکیه را انتخاب می‌کنند؟

  • نیازی به اخذ ویزا ندارد.
  • فاصله زیادی به ایران ندارد و از نظر آب و هوا مثل ایران 4 فصل است.
  • مردم ترکیه از لحاظ خلق و خو بسیار شبیه مردمان ایران هستند.
  • قیمت تور ترکیه نسبت به تورهای خارجی دیگر ارزان‌تر است.
  • تقریبا از امنیت بالایی برخوردار است.
  • نسبت به کشورهای دیگر اطراف ایران دارد.

اگر مایل هستید بیشتر در رابطه با جاذبه های تور ترکیه و اینکه سفر با این تور در فصلهای مختلف سال  همچنین آب و هوای این کشور زیبا اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد میکنیم مقاله تور ترکیه را از دست ندهد.

تجربیات مشاوران مهرآسمان گشت در مورد تور ترکیه ارزان

  • حتما چند کلمه به زبان ترکی یاد بگیرید. فراموش نکنید به جز استانبول ازمیر و آنکارا سایر مردم شهرهای ترکیه به زبان انگلیسی آشنایی ندارند.
  • هنگام خرید از بازار های محلی و مغازه های غیر برند سعی کنید چونه بزنید.
  • حتما غذاهای محلی و طعم‌های مختلف غذای ترکی را امتحان کنید.
  • پول هایتان را فقط در صرافی‌های معتبر تبدیل کنید.

پس: شما برای سفر به ترکیه نیاز به اخذ ویزا ندارید. پائیز بهترین زمان سفر به ترکیه است. تور ترکیه معمولا به صورت ترکیبی و با شهرهای مختلف ترکیه نیز برگزار می‌شود. تور ترکیه به 2 صورت زمینی و هوایی برگزار می‌شود که سفر هوایی به ترکیه بهتر از تور زمینی آن است. جهت خرید تور ترکیه با هتل و خدمات مد نظرتان، با کارشناسان تور ترکیه مهرآسمان گشت تماس حاصل نمائید.