ویژگی های یک آژانس هواپیمایی خوب

ویژگی های آزانس هواپیمایی خوب

فهرست مطالب

 

آژانس هواپیمایی:شاید این سوالی باشد که هم در ذهن کسانی که می خواهند یک آژانس هواپیمایی را تاسیس کنند و هم در ذهن افرادی که می خواهند از طریق این آژانس ها سفر کنند ایجاد شود ، ما در این مقاله سعی کرده ایم به چند ویژگی بارز یک آژانس مسافرتی و یا هواپیمایی خوب اشاره کنیم تا شما بیشتر با این موارد آشنا شوید.

این ویژگی ها عبارتند از:

۱ ) اعتماد و اطمینان مهم ترین فاکتوری است که نه تنها در آژانس های هواپیمایی بلکه در تمام شغلها و بیزینس های دیگر نیز باید وجود داشته باشد ، همیشه بهترین آژانس ها قابل اطمینان ترین آنها بین مردم می باشد ، یعنی اینکه شرکت و یا آژانس شما به گونه است که با انجام دقیق و درست کار مشتریان و همچنین وقت شناسی کامل می تواند کار مشتری را راه انداخته و یا اطلاعات کافی از نحوه کار آژانس را در اختیار مشتری قرار بدهد با این کار شرکت و آژانس شما می تواند اعتماد افراد را جلب کند که این یک فاکتور بسیار بزرگ برای شما به حساب می آید .

۲ ) توانایی ایجاد رابطه نیز یک فاکتور بسیار مهم برای آژانس هواپیمایی شما به حساب می آید ؛ زیرا هر آژانس مسافرتی موفق باید مهارت این را داشته باشد که بتواند با هر جور مشتری با اخلاقیات مختلف ارتباط بگیرد و نظر ان را به خود جلب کند ، با این کار نه تنها باعث جذب مشتری می شوید بلکه باعث بازگشت دوباره مشتری به سمت آژانس خود می شوید ، زیرا افراد با پیدا کردن حس شادی و خوب نسبت به آژانس شما و کارکنان شما در سفر های بعدی خود نیز به احتمال زیاد در صورت داشتن رضایت آژانس شما را انتخاب می کنند ، برای ایجاد این رابطه خوب با مشتری باید بدانید که چه کسانی را برای مشاوره و راهنمایی با مشتری های خود انتخاب می کنید ، از افراد خون گرم و خوش زبان که توانایی برقراری ارتباط با مشتری را دارند استفاده کنید و سعی کنید همواره حس خوبی را نسیت به آزانس خود به افراد منتقل کنید .

۳ ) داشتن علاقه و اشتیاق یکی دیگر از فاکتور مهم و اساسی برای موفقیت در صنعت گردشگری می باشد ، داشتن شور و علاقه به این معنی است که شما و کارکنان آژانس شما ، باید به طور مدام آماده و مشتاق یادگیری چیز های جدید باشند به گونه ای که همواره مطلع باشند که آخرین پیشرفت ها چگونه است و یا برای ارتقای آژانس هواپیمایی خود باید چه اقداماتی را انجام داد

۴ ) بینش و تیزبینی نیز از علل های تاثیر گذار در موفقیت آژانس شما می باشد ، چرا که شما در آژانس مسافرتی هواپیمایی فقط تور ها را اجرا نمی کنید بلکه باید به خوبی بتوانید تجربیات خود را در اختیار مشتری قرار دهید ، و برای این کار باید مهارت های لازم را کسب کنید تا بتوانید نیاز و خواسته های مشتریان خود را بفهمید و از ان اگاه شوید ، برای کسب این مهارت ها نیاز به بینش خاص به اطراف خود و همچنین تیز بینی برای کسب این مهارت ها هستید تا بتوانید یک آژانس هواپیمایی خوب را اداره کنید

۵ ) اعتبار : عامل دیگر در تاثیر گذاری شرکت شما که بسیار هم مهم است کسب اعتبار کافی در بین مردم می باشد ، چرا که یک فرد بالغ به خوبی می تواند فرق بین یک چیز اصل و یک چیز فیک و تقلبی را متوجه شود ، به همین دلیل حتما باید اعتبار کافی را با ارائه خدمات واقعی و به دور از گول زدن ، و دور زدن مشتری بهترین خدمات را به انها ارائه دهید ؛ و مشتری را مقل دوست خود فرض کنید ونه صرفا مشتری .

۶ ) داشتن پشتکار نیز از ویژگی های بارز یک شرکت هواپیمایی می باشد ، زیرا یک آزانی موفق همواره در حال تلاش برای این است که جیز های جدید یاد بگیرد و به تجربه خود بیافزاید ، خود را در فضای مجازی بیشتر نشان دهد و بتواند مشتری ها و مسافر های خود را به بهترین نحو ممکن ارتباط برقرار کند و خدمات لازم را به انها ارائه دهید .

۷ ) عامل هفتم که می توانیم به ان شاره کنیم سازمان بافته بودن آژانس گردشگری می باشد ، و این به معنای این است که شرکت می تواند به خوبی یک برنامه ریزی داشته باشد ، ارتباط های حضوری با مشتر ها ، تماس های تلفنی ، انجام رزرو و … از اعمال ساده و روزمره ان آزانس به حساب بیایید ، مسئولان ان باید به خوبی بتوانند چندین عمل را در یک زمام مدریت کنند و بدون ایجاد مشکل از پس ان بر بیایند ، مثلا در اموری مثل ایمن‌سازی محل سکونت مسافران ، تنظیم پروازها ، مذاکره ، پیگیری پرداخت ، ارسال بلیت و …

۸ ) داشتن چشم انداز ، یک شرکت خوب باید حتما یک چشم انداز خوب داشته باشد زیرا ساختن یک سفر و تعطیلات خوب و ماندگار برای مشتری ها نیاز به الهام گرفتن از تصورات و تخیلات ذهنی دارد ، مثلا یک آژانس خود باید به خوبی خود را جای مسافران قرار دهد تا بتواند تشخیص دهد یک مسافر از سفر خود چه انتظاراتی دارد و یا دوست دارد در طول سفر وقت خود را صرف چه کار هایی بکند و … .

۹ ) داشتن بینش برای ارزش مشتری نیز یک نکته مهم است که شما حتما باید به ان توجه داشته باشد ، در واق ارزش مناسب چیزی است که برای مشتری دلپذیر و مناسب و جذاب باشد . و بسیاری از عوامل دیگر این ۹ مورد از رایج ترین ویژگی هایی است که یک آزانس هواپیمایی خوب دارا است پس اگر شما صاحب یک آژانس هواپیمایی هستید و یا قصد تاسیس ان را دارید به این نه فاکتور نیز توجه کافی داشته باشید و سعی کنید برای موفقیت بیشتر این موارد را وارد شرکت خود کنید و تلاش کنید آنها را ایجاد کنید .

مزیت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما امروزه توسط بسیاری از آژانس های هواپیمایی امکان پذیر است ، شما با خرید بلیط از طریق سامانه های معتبر می توانید به راحتی بلیط خود را در هر شریطی خریداری کنید . شاید در این شرایط با خود فکر کنید که خرید اینترنتی بلیط هواپیما می تواند چه مزایایی داشته باشد در این قسمت به برخی از مهم ترین مزایا خرید اینترنتی بلیط هواپیما را برای شما نام ببریم که غبارت اند از :

۱‌ ) راحتی و همیشه در دسترس بودن بلیط های هواپیما آنلاین یکی از بهترین مزایا ها است شما هنگامی که بخواهید اینترنتی بلیط هواپیما خود را خریداری کنید دیگر مکان مهم نیست یعنی شما در هر کجا که بخواهید می تونید باشد منزل ، محل کار و … مهم نسیت و فقط ارتباط با اینترنت نیاز است .

۲ ) صرفه جویی در زمان و انرژی نیز یکی دیگر از فواید و مزایا خرید انلاین به حساب می اید چون دیگر نباز نیست شما به صورت حضوری ساعت ها راه را پموده و به صورت حضوری بلیط را خریداری کنید .

۳ ) حق انتخاب بیشتر در خرید اینترنتی بلیط نیز مزیت بعدی می باشد ، خرید اینترنتی بلیط هواپیما درای شرایط متفاوتی می باشد به گونه ای که در این شرایط شما دارای ساعت پرواز ، قیمت ، تعداد ظرفیت باقیمانده در هر پرواز و … را در اختیار داشته باشید و این اطلاعات را مشاهده نمایید .

۴ ) امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما نیز یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما به حساب می اید . و … پس شما می توانید به راحتی در کمتر از ۵ دقیقه در هر کجا که هستید توسط سایت های معتبر که وجود دارند به راحتی بلیط سفر خود را خریداری کنید و از سفر خود لذت ببرید .

پیشنهاد میکنیم مقاله بلیط هواپیمای ارزان را از دست ندهید

نکاتی که باید برای انتخاب یک آژانس هواپیمایی رعایت کنید

نکاتی که باید برای انتخاب یک آژانس هواپیمایی رعایت کنید

آژانس هواپیمایی به شرکت هایی گفته می شود که تور های مختلفی برگزار می کنند و همچنین بلیط ها را به فروش می رسانند ، که شما می توانید با حضور در این آژانس ها هم بلیط هواپیما خود را خریداری کنید و هم می توانید که از تور های اجرایی در مکان های مختلف استفاده کنید ، در حین انتخاب آژانس مناسب برای انجام امور مسافرت خود باید به برخی از نکات توجه کامل داشته باشید ، چرا که امروزه بسیاری از افراد سود جو به دنبال کلاه برداری از افراد می باشند و با راه اندازی سایت ها و پیج های فیک به دنبال کلاه برداری از افراد هستند پس حتما باید در حین انتخاب آزانس به برخی از نکات توجه داشته باشید که هم بتوانید یک سفر خوب داشته باشید و هم پول و وقت خود را هدر ندهید برخی از این این نکات را ما در این قسمت برای شما بسان می کنیم که بهتر از آنها را به یاد داشته باشید ، این موارد عبارت است از

۱ ) حتما به گونه ای از معتبر بودن آژانس اطمینان حاصل فرمائید مثلا می توانید از مشتری های سابق انها بپرسید و از تجربیات انها استفاده کنید و یا سابقه ان آژانس را برسی کنید و حتما سوالات خود را کامل از مشاوران بپرسید تا ابهامی برای شما باقی نماند .

۲ ) حتما شرایط و قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بدانید که اگر یک آژانس قیمت های خیلی پایین تر از انتظار نیز ارائه می دهد ممکن است که مشکلی باشد و یا اصلا این آژانس اصل نباشد پس بدون فکر و با دیدن قیمت های پایین اقدام به خرید نکنید .

۳ ) سعی کنید از آژانس های  آشنا استفاده کنید شاید قیمت ها در این آژانس ها کمی بالا تر باشد اما در عوض هم قابل اطمینان هستند و هم شما تا حد زیادی در باره انها شنیده اید و از ارائه خدمات خوب انها نی توانید اطمینان حاصل فرماید . و …

نحوه ی رزرو بلیط هواپیما به چه شکل است

نحوه رزرو بلیط هواپیما

رزرو بلیط هواپیما می تواند به صورت آنلاین در آژانس های هواپیمایی و یا به صورت آنلاین از طریق سایت های معتبر صورت بگیرد که شما به راحتی می توانید وارد این سایت ها شوید و با انتخاب مقصد خود ساعت و نوع پرواز خود به راحتی بلیط خود را خریداری کنید و در وقت و زمان خود بسیار صفه جویی کنید ، اما اگر امکانات کافی برای خرید اینترنتی را ندارید می توانید به آژانس های مسافرتی رفته و بلیط خود را خریداری کنید .

شرایط بلیط هواپیما لحظه آخری

محبوبیت آژانس هواپیمایی

بلیط هواپیما لحظه اخری بلیط هایی هستند که با نزدیک شدن به زمان پرواز به فروش می رسند ، در واقع خرید بلیط لحظه آخری زمانی امکان دارد که بلیط ها ی آن پرواز فروش نرفته باشد و جای خالی در ان هواپما وجود داشته باشد ، در این شرایظ بلیط ها با قیمت پایین تری به فروش می رسند ،اما به یاد داشته باشید که تا زمانی که جای خالی در پرواز باشد این بلیط ها موجپ هستند مثلا در زمان تعطیلات که پرواز ها زود پر می شوند شاید بلیط هواپیما لحظه اخری باقی نماند که شما بخواهید از ان استفاده کنید . این بلیط دارای برخی از مزایا می باشد که برخی از اراد علاقه مند به استفاده از این پرواز ها هستند که به برخی از انها اشاره می کنیم .

۱ ) قیمت مناسب ، زیرا بسیاری مواقع قیمت ها به قدی بالا است که شاید بریخ از افراد توانایی استفاده و خریداری این بلیط ها را نداشته باشند و در این شرایط رو به خرید بلیط لحظه آخری می کنند .

۲ ) زمان سفر نیز فاکتوری است که نباید در هنگام خرید بلیط هواپیما لحظه اخری روی ان حساب نکنید یعنی اگر برنامه‌ریزی دقیق برای سفرتان دارید از فکر استفاده از این بلیط ها خارج شوید . پس در سخن اخر اگر قصد استفاده از این بلیط ها را دارید باید همیشه اماده سفر باشید .

جهت آشنایی با انتخاب درست بلیط هواپیما پیشنهاد میکنیم مقاله خرید بلیط هواپیما را از دست ندهید

محبوبیت آژانس های هواپیمایی در این روزها

محبوبیت آژانس هواپیمایی

آژانس های هواپیمایی امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته زیرا با افزایش سفر های داخلی و خارجی این می توانند به خوبی برای شما یک سفر خوب را برنامه ریزی کنند و کار های لازم را برای شما انجام دهند .

امتیاز دهید