مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول

فهرست مطالب

مراکز خرید استانبول یکی از شهرهای بسیار مهم و پایتخت کشور ترکیه، شهر استانبول می باشد که سالانه بسیاری از توریست ها به این شهر سفر می کنند تا از مراکز دیدنی و آب و هوای بسیار مطبوع لذت ببرند. در این مطلب قصد داریم درباره مراکز خرید استانبول با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان قرار بدهیم تا اگر شما قصد داشتید به این شهر سفر کنید، از جاهای ارزان قیمت و با کیفیت این شهر برای خرید استفاده کنید.
پس در ادامه با ما باشید تا هر آنچه که درباره‌ی مراکز خرید می دانیم در اختیارتان قرار بدهیم.

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول

یکی از مراکز خرید استانبول ، مال آف است که یکی از جدیدترین و مدرن ترین مراکز خرید در شهر استانبول می باشد که به منطقه بگتاش بسیار نزدیک است. این پاساژ بسیار مدرن و زیبا در سال ۲۰۱۱ ساخته شد که سه سال مدت زمان تاسیس و ساخت آن طول کشیده و جزو معروف ترین برندهای جهان در این پاساژ شعبه دارند که می‌ توانید بهترین خرید را در این مرکز فروش داشته باشید.

در این پاساژ انواع مختلف سینماهای بسیار مجهز و بزرگ، شهربازی سرپوشیده، امکانات تفریحی و رفاهی عالی وجود دارد و هم خود هم عزیزانتان و کودکانتان می‌ توانند از این مرکز خرید لذت ببرند و ساعات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید و بعد از خرید مفرح و لذت بخش می توانید از رستوران های بسیار شیک و لاکچری با غذاهای بسیار خوشمزه که در این مرکز خرید وجود دارد استفاده کنید و علاوه بر غذاهای فست فودی، انواع مختلف کباب ها را هم در این مرکز را امتحان کنید.

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول یکی از بزرگترین و زیباترین مراکز خرید استانبول است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده و یکی از معروف ترین مراکز و فروشگاه های خرید در شهر است که بسیار پاساژ مدرن و به روزی می باشد و در جوار جنگل بلگراد قرار دارد و جز زیباترین چشم انداز ها در این شهر می باشد.

شما می توانید مشهورترین برندهای دنیا را در این پاساژ پیدا کنید. در این مرکز خرید یک برج بسیار مرتفع قرار دارد که هم مرکز تجاری و هم مرکز مسکونی است و جزء مراکز خرید بین المللی می باشد که در دنیا شناخته شده است و انواع مختلف پاساژ های متعدد و رستوران ها، سالن ورزشی، سینمای سه بعدی و انواع برندها در این مرکز خرید شعبه دارند.

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول استانبول یکی از متعدد ترین و قدیمی ترین مراکز خرید استانبول می باشد که در سال ۱۹۹۳ در منطقه اسکودار استانبول افتتاح شده است. در این مرکز خرید انواع مختلف هتل ها هم وجود دارد که می توانید در این هتل ها اقامت داشته باشید.

انواع مختلف لوازم آرایشی، کیف، کفش، مغازه های پوشاک، انواع مختلف طلا و جواهر حتی بدلیجات و ساعت هم در این مرکز عرضه می شود. همچنین در این مرکز انواع مختلف هایپر مارکت، زمین بازی کودک، سینما، مراکز تفریحی و فروشگاه های زنجیره‌ای، انواع مختلف رستوران های شیک و زیبا و سالن بولینگ، اسکی و پارکینگ های اقتصادی هم وجود دارد که می توانید به راحتی با آسایش و رفاه در این مرکز سر کنید.

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید توریوم

مرکز خرید توریوم یکی از مدرن ترین و جدید ترین مراکز خرید در استانبول می باشد که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده و انواع مختلف تجهیزات در این مرکز خرید وجود دارد.

این مرکز بسیار لوکس زیبا و جدید می باشد که برندهای بسیار مطرح در دنیا در این مرکز فروش شعبه دارند و علاوه بر اینکه خرید خواهید داشت، می توانید از انواع مختلف تبلیغات آنها استفاده کنید و برای گردشگران گزینه بسیار عالی خواهد بود.

همچنین در این مرکز پارک برفی هم وجود دارد که می توانید اسکی و برف بازی و پاتیناژ انجام بدهید، چرا که مساحت این مرکز خرید بسیار بزرگ است و انواع مختلف تجهیزات هم در این مرکز عرضه می گردد.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد که یکی از مجلل ترین و زیباترین پاساژ هایی است که در استانبول ساخته شده است و حدودا می‌ توان گفت که دور تا دور این پاساژ از پوشش شیشه‌ای زیبا استفاده شده تا هم نورگیر باشد، هم اینکه بتوانید نمای بیرون را از داخل پاساژ تماشا کنید و معماری آن بسیار جدید شیک و مدرن است و گردشگران از خرید در این مرکز خرید لذت خواهند برد.

همچنین در این مرکز خرید رستوران های سنتی و بین‌ المللی هم وجود دارد و پارکینگ آن ۵ طبقه می باشد و گردشگران علاوه بر خرید می توانند از رستوران های متعدد، سالن تئاتر و سینما، سالن های سرپوشیده بازی برای کودکان، باشگاه های بسیار پیشرفته و جدید با تجهیزات بسیار مدرن لذت ببرند.

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید در میدان این شهر می باشد که تنوع بالایی در انواع مختلف و برندهای جهانی در این مرکز وجود دارد و می‌ توانید در این مرکز خرید بسیار جدید و پیشرفته انواع مختلف برندها را ببینید و محصولی که دلخواهتان می باشد خریداری کنید، از جمله می‌توان به کیف، کفش، انواع مختلف پوشاک و لوازم آرایشی و تمام لوازم خانگی اشاره کرد.

در این پاساژ انواع مختلف سرگرمی ها برای کودکان وجود دارد. رستوران های بسیار بزرگ متعدد با غذاهای سنتی و بین‌المللی، انواع مختلف سالن های ورزشی، هایپر مارکت ها و فست فودها و کوت فورت های بسیار متعدد در این مرکز خرید وجود دارد و شما می توانید از سالن کنسرت استفاده کنید و از جشن و پایکوبی های مختلفی که در فستیوال های متعدد در این مرکز خرید برگزار می‌ شود هم استفاده نمایید.

ترکیه طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت چشمگیری داشته است و به خاطر سیاست های خارجی و داخلی که در این کشور اجرا شده است، باعث شده که توریست های بسیار زیادی از اقصی نقاط دنیا به این کشور سفر داشته باشند و یکی از مقاصد گردشگری شهر استانبول می باشد که می توانید روز های متعددی را در این شهر سر کنید.

شهر استانبول مراکز دیدنی بسیار زیبا و متعددی دارد که می تواند روز ها شما را سرگرم کند و از تمامی مراکز دیدن کنید و مطمئناً سفر بسیار هیجان انگیز و خاطره انگیزی برایتان خواهد بود و هر زمان که دوست داشتید یک سفر خارج از کشور داشته باشید،  ترکیه و شهر استانبول را انتخاب کنید، چرا که خاطره این سفر همیشه به همراه شما خواهد بود و دوست دارید تا تجدید خاطره ای داشته باشید.

امتیاز دهید